tirsdag 1. mars 2016

Lang dag

I dag begynte dagen min klokken 06:00. Jeg hadde frokostvakten i dag. Dette var min siste frokostvakt før vi drar hjem.
Jeg var på jobb til 06:50, da begynte jeg med å lage til melke mugger som skulle på alle bord, hele restauranten var dekket til frokost, det var litt over 200 gjester.
Jeg var ikke så mye ute i restauranten i dag, jeg begynte med å pusse glass, det tok ca.  1.5 timer. Etter alle glass var pusset var jeg ute i restauranten.
På slutten fikk jeg litt kjeft av de andre servitørene, dette var fordi jeg var ferdig med mine arbeidsoppgaver, og begynte å gjøre flere oppgaver som ikke var mine. Så da fikk jeg gå hjem fra jobb klokken 12:00, istedenfor 13:00.

Da jeg kom hjem fra jobb skulle Michelle, Torvald og Karoline på jobb, da var det bare meg og benjamin igjen i huset. Vi bestemte oss for å ta en liten tur til butikken, så vi gikk ned i regnværet, i dag var første dagen med skikkelig regn, på veien til butikken gikk vi innom kjøkkenet for å si hei til de andre.
På vei hjem fra butikken fant vi ut av skulle leie en film, så men benjamin leide en film i resepsjonen, gikk jeg inn til Michelle som sto i sandwich avdelingen, da lagde hun en BLT sandwich til Benjamin og meg, disse spiste vi mens vi så de utrolige. Etter filmen var ferdig var vi begge ganske trøtte, så vi bestemte oss for å slappe av før benjamin gikk på jobb, da bare lå vi i sengen og hørte musikk og spilte på telefonene våre.

Klokken 17:00 gikk Benjamin på jobb, da gikk jeg med ham bort til kjøkkenet, der ventet jeg på de tre andre slik at de skulle få pause, for når de hadde pause lagde de noe mat til meg også, slik at jeg spiste med de. Etter en halvtime måtte de gå tilbake på jobb, så da gikk jeg hjem igjen.

Jeg hentet min pc, og noen ørepropper, før jeg tok en tur bort i resepsjonen, der tok jeg en skype telefon til de hjemme og hørte hvordan det gikk med de, ikke at det er noe viktig for bloggen, men jeg fikk vite jeg hadde en 3 mening jeg aldri hadde hørt om før.
Etter samtalen satt jeg og så på bi bang theory i ca. En time.

Da var klokken 20:00, så de andre var ferdig på jobb, vi gikk hjem, før vi tok en tur på butikken.
Da vi kom hjem fra butikken ventet vi på Benjamin, han var ikke ferdig før 23:00.
Mens vi ventet fant Michelle ut han hun skulle rydde i kjøleskapet, så hun og Torvald ryddet i kjøleskapet, mens jeg tok med en vanndunk bort til kjøkkenet og fylte den med vann, slik at vi har drikkevann e siste dagene.

Da benjamin var ferdig tok vi igjen en tur til butikken fordi noen insisterte på at de måtte ha sjokomelk, denne var ikke like god som de som er hjemme i Norge.

Vi avsluttet dagen med å se siste film av X-Men filene, The Wolverine, før vi gikk å la oss.



Christer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar